Tilmeld    Log ind    Forum    Søg    OSS

Boardindeks » Ung og overvægtig




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Indlæg : tirsdag, 19. februar 2013 14:38 
Offline
Orakel
Orakel

Tilmeldt: tirsdag, 08. september 2009 12:43
Indlæg: 587
Min datter har tabt sig virkeligt flot, og hun er ked af, at hendes bryst er blevet flade og små.... noget i den retning.

Hun vil gerne have dem lavet... Hvor er det bedst... Danmark eller udland, evt. Sverige... hvad koster det, hvad skal man se efter?
Kan man amme, når man har været brystopereret?

Jeg er bare så stolt af hende.. hun tog meget på i en tid, og jeg troede, hun ville skulle få en GBP.. hun tabte sig vha. sund kost og masser af motion...

_________________
Billede


Top 
 Profil  
 
 Indlæg : tirsdag, 19. februar 2013 19:31 
Offline
Sludrechartol
Sludrechartol

Tilmeldt: søndag, 12. august 2012 11:22
Indlæg: 50
Operationsdato: 29. feb 2012
Operationssted: Hvidovre
Først og fremmest, stort tillykke med din datter - Super godt klaret :Thumbs_up

Jeg er godt nok 27 år, o har 3 børn. Men jeg har lige, for 3 uger siden idag, fået lavet stort brystløft og lagt implantater i, i Litauen.
Landet er bagud med rigtig mange ting, men indenfor kirurgi er de omkring 10 år forud for herhjemme. Så det ville jeg ikke være bekymret omkring.

For mig var det først og fremmest vigtigt, at stedet var anerkendt og ikke lagde skjul på noget - var en af sweetdeal kunderne omkring Glostrup, hvilket kun forstærkede den følelse.
Dernæst var det vigtigt for mig, at hvis jeg tog udenlands, at jeg ikke følte mig palle alene efter operationen, at man altid kan komme i kontakt med dem.

Jeg valgte derfor luxuskirurgi i Litauen, hvor man i prisen får:
Kørsel til og fra lufthavnen ( en transport på ca.1 time hver vej) samt transport til og fra klinikken.
Hotel m. morgenmad i 3-4 dage.
1 nats indlæggelse på klinikken inklusiv mad.
Special bh.
Medicin til hjemmebrug.
Dansk tolk - Medejeren af klinikken er med til konsultationerne, så man ikke bliver i tvivl om noget. Ved de har haft andre ansatte, men jeg har kun set medejeren som er dansk.

Derudover kommer de til Dk hver måned, hvor man kan komme så meget man lyster. Dvs hvis man føler behov for at se en kirurg en gang hver gang de kommer, så booker man en tid til hver gang.

Jeg har som sagt været opereret i 3 uger nu, og jeg kan skrive eller ringe alt det jeg lyster til Michael ( medejeren) og jeg syntes jeg får hurtigt svar. Er der noget jeg er utryg ved, beder han mig sende billeder, som han så videregiver til den kirurg der har lavet mine bryster.

Hvis man blot får lagt implantater ind, skulle der ikke være noget i vejen for at kunne amme - Det kan være noget sværere, hvis man får løft.
Mht. mamografi er der ingen problemer.

Har hørt godt om klinikker i Sverige også, og hvis man ellers rammer et tilbud, kan man få det ned til 30.000 syntes jeg at have læst.

Men eller er www.mylooks.dk en kanon side, hvor alle med forskellige operationer er - Jeg er der selv, i det forum for bryster.

Hvis der er andet, spørger du bare :D

_________________
Normalvægtig - BMI på 24,39
i alt.
Min dagbog
Kommentarer til min dagbog


Top 
 Profil  
 
 Indlæg : tirsdag, 19. februar 2013 20:22 
Offline
Orakel
Orakel

Tilmeldt: tirsdag, 08. september 2009 12:43
Indlæg: 587
Du skal have tak, Sika.. jeg videregiver dit svar til min datter... (pudsigt.. jeg har haft et navn på internet, som var "Alsika"... for mange år siden)..



Hun så noget omkring de 70.000 på nettet... og syntes, det var dyrt.


Edit: og tillykke!!!
Skrev et par spørgsmål, men dem har du så besvaret :)

... Åh ja... skal man til kontrol.. hvad sker der, hvis man får problemer med OP?

_________________
Billede


Top 
 Profil  
 
 Indlæg : onsdag, 20. februar 2013 15:14 
Offline
Sludrechartol
Sludrechartol

Tilmeldt: søndag, 12. august 2012 11:22
Indlæg: 50
Operationsdato: 29. feb 2012
Operationssted: Hvidovre
Laurie skrev:
Du skal have tak, Sika.. jeg videregiver dit svar til min datter... (pudsigt.. jeg har haft et navn på internet, som var "Alsika"... for mange år siden)..



Hun så noget omkring de 70.000 på nettet... og syntes, det var dyrt.


Edit: og tillykke!!!
Skrev et par spørgsmål, men dem har du så besvaret :)

... Åh ja... skal man til kontrol.. hvad sker der, hvis man får problemer med OP?


Nu har mit været smertefrit, og en nem omgang. Men kender en anden pige, der blev opereret 1 uge før mig - Hendes brystvorte begyndte at visne, hun havde også fået stort løft og implantater. Der betalte klinikken for 5 dage på hotel, samt kørsel og morgenmad for både hende og kæresten, så det eneste de skulle tænke på var, at betale en ny billet hjem.
Hun fik iglebehandling, og blev først sendt hjem, da de kunne se bedring. Desuden fik hun igler med hjem også.

Lige pt. er hun i penicillinbehandling, som klinikken har sørget for - De sender billeder frem og tilbage nærmest dagligt, og hun er i kontakt med medejeren hver dag.
Hvis man spørger hende, så kunne hun ikke have fået en bedre behandling :-)

Man skal til kontrol først måned efter - I mit tilfælde blev det 9 dage efter OP. Hvis lægen ellers siger alt ser fint ud, behøver man ikke komme før ved 3/4 mdrs kontrol.
Er man usikker i mellemtiden, kan man altid kontakte Michael, og så finder man ud af noget sammen.

F.eks syntes jeg min ene vorte var begyndt at blive mørkere end den anden, og det skrev jeg til ham. Han bad mig sende billeder, som han viste til kirurgen - De sagde der ikke var noget galt, og farveforskellen for grundet de indvendige tråde.
Men at de gerne ville have jeg kom til kontrol næste gang de kom, så alle var på den sikre side.

Jeg skal sende billeder til dem idag, nu hvor stingene er kommet ud. Mine vorter er iøvrigt helt fine og ens i farven nu, så det er slet ikke sikkert jeg behøver komme alligevel.

Så kort og godt - Man bliver tjekket inden man tager hjem fra klinikken. Hvis de er tilfredse må man tage hjem. Er der noget de er usikre omkring, bliver man lidt længere, og jeg har endnu ikke hørt om nogen, der har måtte betale andet end deres aftensmad og en ny billet hjem ( Men en rejseforsikring dækker jo i sådan et tilfælde )
Så kommer man til kontrol næste gang de er i dk og så finder man sammen ud af det videre forløb.

Jeg har lige tjekket sådan hurtigt, og den generelle pris rundt omkring, er på de 30-35.000 kr for brytforstørrende operation.
Det bliver selvfølgelig dyrere, hvis man skal have løft.

_________________
Normalvægtig - BMI på 24,39
i alt.
Min dagbog
Kommentarer til min dagbog


Top 
 Profil  
 
 Indlæg : søndag, 24. februar 2013 17:46 
Offline
Permanent beboer
Permanent beboer

Tilmeldt: tirsdag, 08. juli 2008 07:17
Indlæg: 200
Geografisk sted: Nordjylland
Operationsdato: 9. sep 2008
Operationssted: Mølholm
Sika85 skrev:
Laurie skrev:
Du skal have tak, Sika.. jeg videregiver dit svar til min datter... (pudsigt.. jeg har haft et navn på internet, som var "Alsika"... for mange år siden)..



Hun så noget omkring de 70.000 på nettet... og syntes, det var dyrt.


Edit: og tillykke!!!
Skrev et par spørgsmål, men dem har du så besvaret :)

... Åh ja... skal man til kontrol.. hvad sker der, hvis man får problemer med OP?


Nu har mit været smertefrit, og en nem omgang. Men kender en anden pige, der blev opereret 1 uge før mig - Hendes brystvorte begyndte at visne, hun havde også fået stort løft og implantater. Der betalte klinikken for 5 dage på hotel, samt kørsel og morgenmad for både hende og kæresten, så det eneste de skulle tænke på var, at betale en ny billet hjem.
Hun fik iglebehandling, og blev først sendt hjem, da de kunne se bedring. Desuden fik hun igler med hjem også.

Lige pt. er hun i penicillinbehandling, som klinikken har sørget for - De sender billeder frem og tilbage nærmest dagligt, og hun er i kontakt med medejeren hver dag.
Hvis man spørger hende, så kunne hun ikke have fået en bedre behandling :-)

Man skal til kontrol først måned efter - I mit tilfælde blev det 9 dage efter OP. Hvis lægen ellers siger alt ser fint ud, behøver man ikke komme før ved 3/4 mdrs kontrol.
Er man usikker i mellemtiden, kan man altid kontakte Michael, og så finder man ud af noget sammen.

F.eks syntes jeg min ene vorte var begyndt at blive mørkere end den anden, og det skrev jeg til ham. Han bad mig sende billeder, som han viste til kirurgen - De sagde der ikke var noget galt, og farveforskellen for grundet de indvendige tråde.
Men at de gerne ville have jeg kom til kontrol næste gang de kom, så alle var på den sikre side.

Jeg skal sende billeder til dem idag, nu hvor stingene er kommet ud. Mine vorter er iøvrigt helt fine og ens i farven nu, så det er slet ikke sikkert jeg behøver komme alligevel.

Så kort og godt - Man bliver tjekket inden man tager hjem fra klinikken. Hvis de er tilfredse må man tage hjem. Er der noget de er usikre omkring, bliver man lidt længere, og jeg har endnu ikke hørt om nogen, der har måtte betale andet end deres aftensmad og en ny billet hjem ( Men en rejseforsikring dækker jo i sådan et tilfælde )
Så kommer man til kontrol næste gang de er i dk og så finder man sammen ud af det videre forløb.

Jeg har lige tjekket sådan hurtigt, og den generelle pris rundt omkring, er på de 30-35.000 kr for brytforstørrende operation.
Det bliver selvfølgelig dyrere, hvis man skal have løft.


Hej
Flot gået af din datter.
Jeg har benyttet Skørping Privathospital Jørgen Hill Madsen pris 33.000 for implantater, - jeg kan varmt anbefale det sted.
Karina

_________________
14.07.2008 Henvisning sendt
09.09.2008 OP Mølholm
28.08.2009 FU Give hudreduktion
06.10.2009 Hudreduktion - Mave Give

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w32Rg23/]
Billede
[/url]






Billede


Top 
 Profil  
 
 Indlæg : søndag, 24. februar 2013 22:17 
Offline
Orakel
Orakel

Tilmeldt: tirsdag, 08. september 2009 12:43
Indlæg: 587
Tak, Karina.. . Jeg giver svarene videre til min datter... hun er lidt fortabt ang. OP stedet... kan godt forstå hende. Det tager nok nogen tid, at føle sig sikker.

Der var en TV udsendelse for TV2 forleden aften... om en ung pige (2 faktisk...) som blev brystopereret.... sober og god udsendelse.

_________________
Billede


Top 
 Profil  
 
 Indlæg : torsdag, 28. februar 2013 08:33 
Offline
Orakel
Orakel

Tilmeldt: onsdag, 17. november 2010 17:05
Indlæg: 398
Geografisk sted: Randers nv
Operationsdato: 2. mar 2011
Operationssted: Mølholm
Jeg var ved lægen som 20 årig pga. jeg havde bryster som en 70 åriges i længden
han kunne rigtig godt forstå at jeg ville have dem lavet, og skrev det i min journal dengang. MEN han rådede mig til at vente til at jeg havde fået de børn som jeg ville, da det tit gav problemer med amning. Og at han oplevede at kvinder som havde problemer med amningen, tit fortrådt operationen, når de stod der med deres barn.

jeg har lyttet til ham og har ventet.
Har fået ny læge og har også spurgt ham, og det var samme svar, jeg synes bare at nu er jeg 35 år og hvem ved om jeg overhovedet vil have børn. Han synes at jeg skulle vente til jeg var HELT sikker på at jeg ingen børn vil have, nu havde jeg ventet SÅ længe, så mente han at et par år fra eller til, betød ingenting.

_________________
16-11-10: henvisning - 131 kg - bmi 40,43
06-01-11: FU på Mølholm, vægt 127 kg
02-03-11: OP Mølholm, OP vægt: 118 kg
05-07-11: 4 mdr. kontrol på Mølholm
01-03-12: 12 mdr. kontrol på Mølholm, 78 kg
01-06-13: 24 mdr. kontrol på Mølholm, 86 kg
17-02-15: Brystreduktion, Friklinikken Give, 91 kg
15-03-16: Maveskindreduktion, Mølholm, 84 kg

Billede

lisbeth77's dagbog
Kommenter lisbeth77's dagbog


Top 
 Profil  
 
 Indlæg : torsdag, 28. februar 2013 13:43 
Offline
Orakel
Orakel

Tilmeldt: tirsdag, 08. september 2009 12:43
Indlæg: 587
tak for dit svar, Lisbeth... amning betyder meget for min datter (hun droppede det selv som 26-måneder/"gammel baby", så er hun også godt vokset med det ;)

Gad vide, om alle lægerne er enige om det...

_________________
Billede


Top 
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
 
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Boardindeks » Ung og overvægtig


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

 
 

 
Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
cron
Chart.dk
Danish translation by Olympus DK Team